Весь освітній процес учнів з інтелектуальними порушеннями будується на принципі свідомого набуття учнями вмінь та навичок, що виявляється зовсім не простою задачею. Педагогу потрібно прикласти максимум зусиль, щоб учні могли свідомо використовувати набутий досвід. На уроках потрібно застосовувати різні засоби та методи роботи, орієнтуючись на весь клас і на кожного індивідуально. Чим більшою кількість прийомів для активізації пізнавальної активності володіє вчитель, тим більша вірогідність успішної реалізації корекційної спрямованості навчання та соціалізації особистості в цілому. Не осторонь від розвитку особистості залишаються уроки географії для учнів, які мають інтелектуальні порушення.
Географічний матеріал володіє великими корекційно-розвитковими можливостями. У спеціальній методиці викладання географії представлена різноманітна кількість засобів та методів, якими повинен користуватися вчитель для максимально успішної реалізації поставленої мети уроку. Серед них чільне місце займають практичні вправи.
Немає коментарів:
Дописати коментар