Система здобуття базової середньої освіти в Україні передбачає оволодіння ключовими компетентностями (вільне володіння державною мовою, інноваційність, навчання впродовж життя тощо) та наскрізними вміннями (висловлювати власну думку, читати з розумінням, приймати рішення та ін.). За таким же стандартом здобувають освіту учні з особливими освітніми потребами, зокрема діти з інтелектуальними порушеннями. Але їхнє навчання містить й корекційно-розвитковий складник, який передбачає комплекс заходів, спрямованих на корекцію порушень. Тому, зміст навчальних програм з предметів стають інструментом для здійснення такої роботи. Уроки географії відіграють велику роль у всебічному розвитку учнів з інтелектуальними порушеннями, їхньому вихованні. Вивчення корекційних можливостей уроків є актуальним й дотепер. Адже, науково-методичне забезпечення географії постійно оновлюється, розробляються нові програми, підручники, засоби навчання, удосконалюється методика викладання. З огляду на це педагогам потрібно швидко опановувати нові форми роботи з учнями, використовуючи сучасні засоби навчання.
Інтерактивні додатки, які можна використовувати на уроках:
Що таке LearningApps.org?
LearningApps.org є сервісом для підтримки процесів навчання та викладання за допомогою невеликих інтерактивних модулів. Ці модулі можуть використовуватись безпосередньо як навчальні ресурси або для самостійної роботи. Метою роботи є створити загальнодоступну бібліотеку незалежних блоків, придатних для повторного використання та змін. Блоки (вони називаються Вправами) не включені в жодні конкретні сценарії чи програми, тому вони не розглядаються як цілісні уроки чи завдання, натомість їх можна використати у будь-якому доречному методичному сценарії.Генератор ребусів
Немає коментарів:
Дописати коментар