"Класний керівник не чиновник, а священик, психотерапевт, оповідач казок, його справа –працювати з душею дитини.
І все це заради того, щоб вірили та любили, щоб не пустити дітей у нікуди й не показати їм своєї неспроможності,
щоб дати їм можливість обпектися і водночас уберегти від опіків, щоб пам’ятати їх і розбудити тремтливу і світлу пам’ять у Них."
В. М. Лізинський
Часто всі спогади про школу, так чи інакше, пов'язані з ім'ям класного керівника. Який же він - класний керівник сучасної школи? Я думаю, це - найближчий і безпосередній наставник та вихователь учнів, який організовує і направляє виховний процес, об'єднуючи зусилля вчителів, батьків і суспільства. На мою думку, головна мета роботи класного керівника сьогодні – це надання допомоги учням у їх становленні як соціально - свідомих особистостей.
Основою його педагогічної позиції є переконання, що дитина - головна цінність суспільства, а однією з головних умов правильного виховання є вміння сприймати дитину такою, якою вона є з її слабостями і недоліками, прагненнями і темпераментом. Важливо не виховувати дітей, а жити з ними спільною діяльністю той відрізок часу, який випало бути разом.
Класне керівництво - це не робота, це спосіб життя. Переконана, що у стосунках з вихованцями має бути більше людського спілкування: радіти успіхам кожного вихованця, поділяти їх невдачі, вчити вірити в майбутнє, досягати успіхів не лише у навчання, але і в реальному житті.
Великий педагог Ш.А. Амонашвілі казав: "Треба бачити себе в дітях, щоб допомогти їм стати дорослими; треба приймати їх як повторення свого дитинства, щоб удосконалюватися самому; треба, нарешті, жити життям дітей, щоб бути гуманним педагогом".
|
Чудовий зимовий ранок❄️☃️ |
|
Участь у флешмобі "Всі_ми_різні_всі_ми_рівні" |
|
"Зелені уроки. Географію було вивчати цікавіше" |
|
"Ось такими маленькими ми прийшли у 5 клас!" |
|
"Вихователі кожне свято роблять казковим" |
|
"День Вчителя" |
|
"Екскурсії можуть бути не тільки пізнавальними, а ще й смачними" |
Немає коментарів:
Дописати коментар